sâmbătă, 6 aprilie 2013

March favorites


Luna martie a trecut foarte greu pentru mine pentru ca a fost extrem de frig si de urat afara. Am totusi cateva produse preferate, unele sunt noi: parfumul, buretele de machiaj , iar altele sunt produse pe care le-am folosit frecvent in martie.

Un nou parfum "Manifesto" de la YSL, un parfum destul de complex, senzual , sofisticat, am scris despre el intr-o postare mai veche.

Elixir de beauté de la Caudalie este preferatul meu din lista, am consumat deja de la jumatatea lui martie sticluta de 30ml, trebuie sa comand 100ml pentru ca da dependenta, am scris pe larg despre el in luna martie.

Buretelul roz pentru fond de ten este varianta mea de 2euro la celebrul "Beauty Blender" care costa 20 de euro si pe care sigur il voi comanda candva, acum totusi am vrut sa incerc varianta ieftina.
Se foloseste ori uscat ori inmuiat in apa si foarte bine stors pentru un efect mult mai natural, eu asa il folosesc, intr-adevar este foarte practic, efectul este foarte natural, iar varful este excelent pentru zona ochilor si a nasului.

Creonul de sprancene de la Maybelline ieftin si bun.

Maybelline Colour Tatoo in culoarea 35-On and on Bronze este baza perfecta pentru Patina de la MAC


Am mai folosit in luna martie fiole cu acid hialuronic pentru efect imediat si masca pentru ochi pe care le folosesc dupa garzile de noapte.
Beauty Blender


Am primit o invitatie la o consultatie cosmetica cu produse Caudalie. Ce puteam sa-mi doresc mai mult?

Un comentariu: