vineri, 15 martie 2013

Masca cu aspirina





Masca cu aspirina nu este o noutate. Este cea mai eficienta si ieftina in acelasi timp masca pe care eu am folosit-o vreodata. Pot spune ca este cel mai eficient lucru pe care eu l-am folosit de-a lungul timpului pentru fata.
Am descoperit-o acum 4 ani cand a inceput pentru mine blogmania si de atunci o folosesc in fiecare saptamana.
Aspiriana sau acidul acetilsalicilic, stie toata lumea, are efect antiinflamator si antiirintant efecte studiate si dovedite.
Trebuie facuta diferenta clara intre acidul acetilsalicilic din Aspirina si acidul salicilic- un exfoliant chimic continut in majoritatea produselor de exfoliere. Internetul e plin de informatii gresite cum ca masca cu aspirina contine acid salicilic si el are proprieteti extraordinare de exfoliere. Fals: Aspirina nu este un exfoliant chimic, doar mecanic prin masaj usor dupa cele 15 minute, nu inchide porii, nu diminueaza ridurile, nu reduce excesul de sebum, nu trateaza acneea.

Cum se vede in poze, ai nevoie de o lingurita de miere si de doua tablete de aspirina netamponata dizolvate usor in 4-5 picaturi de apa. Se aplica pe fata, se lasa 15 minute apoi se maseaza usor pentru un efect de exfoliere.
Efecte:
-antiinflamator, de exemplu reduce roseata si edemul din zonele cu acnee, ideala pentru adolescente.
-antiiritant
-ere efect exfoliant (mecanic), netezind astfel pielea si conferind luminozitate tenului.
Se foloseste in combinatie cu miere pentru efect emolient si de hidratare.
Este extraordinara, eu nu am avut niciodata acnee dar o folosesc pentru exfoliere si este de o mie de ori mai buna decat toate Scrub-urile pe care le-am incercat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu