duminică, 3 martie 2013

My morning routine



Pot sa zic cu mana pe inima ca din 2006 nu mai sar peste cei 3 pasi de ingrijire a tenului: curatire-tonifiere-hidratare pe care ii aplic dimineata si seara. Si cum de zic ca din 2006 pentru ca atunci mi-am cumparat primele mele produse de fata high-brand de la Clinique si le-am folosit zilnic pana la ultima picatura pentru ca nu mi-as fi permis sa nu le folosesc pentru ca erau scumpe si pentru ca evident erau foarte bune.De- a lungul anilor pana in prezent nu am variat foarte mult, am folosit multi ani Clinique pentru ca eram foarte multumita. Acum am simtit nevoia de o schimbare asa ca am trecut pe Kiehl's de la care am crema de fara, crema de ochi si un ser pentru noapte. Le folosesc doar de o luna, dar pana acum sunt multumita, tenul meu care este uscat de accepta bine.
Folosesc:
-gel de fata de curatare de la Clerasil ( imi place ca imi curata tot machiajul de pe fata seara inclusiv al ochilor ceea ce nu fac toate gelurile de curatare)
-Caudalie eau de beauté ca si tonic si fixator de machiaj ( revin mai jos la el pentru ca merita)
-crema de ochi ( de la Kiehl's, este pentru noapte de fapt dar eu o folosesc si dimineata ca de zi nu am)
-crema de fata de la Kiehl's
-balsam de buze nuantator Burt's Bees.

Important este sa respecti cei 3 pasi indiferent de produsele pe care le folosesti, sa nu sari pasii si sa fi consecventa in timp.Important este si ca tenul tau sa le accepte.


Revenind la Caudalie eau de beauté:
De unde as fi putut sa aud despre el decat de pe bloguri.
Brandul este unul relativ nou , din 1993, s-a nascut in apropiere de Bordeaux cand doi tineri francezi, inspirati de proprietatile extraordinare ale polifenolilor din struguri au decis sa creeze un nou concept de frumusete astfel s-a nascut prima companie care  a folosit si patentat semintele din struguri. Inspirati din stilul de viata franzuzesc( efectele consumului excesiv de branza si ciocolata sunt contracarate de paharul zilnic de vin rosu) cei doi au folosit in produsele lor efectele de protectie si intinerire ale strugurilor.
Acest beauty elixir este de departe vedeta brandului, este inspirat din elixirul tineretii pe care il folosea, se pare, regina Izabela a Ungariei. Este un tonic dar si un fel de ser care contine uleiuri esentiale care revigoreaza si energizeza tenul obosit, ii da luminozitate si micsoreaza porii, activeaza microcirculatia. Eu il folosesc dimineata ca tonic si dupa machiaj ca fixator.
Il folosesc de o luna, am cumparat sticluta de 30ml ca sa il incerc, sa vad cum il accepta tenul meu si mai am destul de putin . Sunt foarte multumita, vad efecte bune si iti da o senzatie extrem de fresh.
Pt 30ml am platit 11euro.
In Romania se gaseste in farmaciile Cenrofarm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu