sâmbătă, 9 martie 2013

Prima mea experienta Ebay




De doi ani de zile imi doresc o pereche de pantofi Tory Burch , imi plac atat de mult, mi se par atat de clasici...De fapt mi-am dorit o pereche de balerini despre care se zice ca sunt cei mai comozi balerini din lume. Nu am gasit nici un magazin in Germania unde sa-i vad, sa-i probez, sa-i vanez la reduceri. Exista doar magazinul online. Si o pereche de balerini costa cam 200euro.daaa...chiar asa.
Asa ca m-am reorientat pe Ebay.Ebay este super atunci cand iti doresti ceva care nu iti poti permite sa cumperi din magazin.
Am licitat pentru pantofii astia( de fapt sotul meu a licitat ca eu licitasem de doua ori pentru niste balerini si pierdeam cu precizia unei blonde) si i-am castigat. Nu sunt noi, sunt purtati de 4 ori(?), sunt intr-o stare impecabila, in ambalaj original (au costat 265euro) si m-au costat 100 si un pic de euro.
Mi se par pantofii negri perfecti de primavara si toamna. Si daca va vine sa credeti este prima mea pereche de pantofi negri de zi, niciodata nu am avut pantofi de zi negri ( doar de seara cu toc).
Cand cumperi pe Ebay trebuie sa fi foarte atenta de la cine cumperi, ce caracterizari are, de unde trimite, cat costa posta si alte detalii.
Ca sa fiu sigura ca sunt originali m-am documentat foarte bine inainte din poze, cum arata o talpa de pantof Tory Burch, cum arata in interior imprimeul s.a.m.d.


Din categoria "data viitoare"



Un comentariu: